هوای بارونی مرداد هوای بارونی مرداد .

هوای بارونی مرداد

بزرگ ساز دستگاه لارجر باکس

ها ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

خرید دستگاه بزرگ کننده آ لت لارجر باکس از شرکت ما با تاثیر 100 درصد تضمینی

تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت  دارای برگ سبز و مجوز ارائه در داروخانه های کشور میباشند

این مرکز دارای نماد اعتماد ملی از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران ، همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد ایران می باشد

همراه با کارت ضمانت نامه ، برگ سبز و تاییدیه

همراه با دستگاه قلتکی رولر و این نام مجاز نمی باشد . مکس من امریکایی برای اولین بار

پکیج طلایی اورجینال همراه با 2 دستگاه تخصصی و مکمل های تخصصی

ارسال رایگان برای تهران در کمتر از 12 ساعت

گلچینی از کامل ترین و موثرترین محصولات توانبخشی

نحوه استفاده از دستگاه اکستندر

استفاده از این دستگاه بسیار ساده و آسان خواهد بود و تنها ۱ دقیقه طول می کشد.

ایتدا سایز مناسب از پایه ها را انتخاب نمایید.

دستگاه را مانند شکل زیر در ناحیه نصب نمایید.

دقت نمایید کشش را تا آستانه درد انجام دهید و بیش از حد آلت را تحت کشش قرار ندهید.

این دستگاه از روی شلوار نمایان نمی شود و میتوانید در هر زمانی از این دستگاه استفاده نمایید.

در کل ،دستگاه اکستندر ویژگیهای زیر را به دنبال خواهد داشت :

افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر

استفاده از این دستگاه کاملا بی خطر می باشد و به طور طبیعی موجب افزایش نعوظ و قدرت جسمی و به تبعیت از آن قدرت جسمانی آقایان می شود به نحوی که در برقراری رابطه مکرر مشکلی ایجاد نمی کند. عوامل مختلفی موجب کاهش تستوسترون در مردان می گردد که یکی از مهم ترین آنها بالا رفتن سن آقایان می باشد. کاهش تستوسترون موجب کاهش میل جنسی مردان برای برقراری رابطه جنسی با کیفیت و ایده آل می گردد. نحوه عملکرد دستگاه اکستندر مگنت دار بدین صورت می باشد که با تحریک خون موجود در بافت های آلت تناسلی و با افزایش شدت جریان خون در سیاه رگ ها و سرخ رگ های آلت تناسلی موجب افزایش تستوسترون می شود و مردان را از نظر روحی و جسمی برای برقراری رابطه جنسی آماده می کند. این دستگاه وزن بسیار سبکی دارد و به هنگام استفاده هیچ گونه مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. این دستگاه کاربردی به عنوان یکی از انواع دستگاه های جدید برای یک رابطه جنسی مطلوب عرضه می گردد.

دستگاه X4 Extender یا Golden Erect XL یا Largerbox یا Proextender یا andromedical :

ابزاری مناسب برای افرادی که در حال ت نعوظ ، آ لت آنها با آن تناسب خاص و معمول ، سخت و راست نمی باشد . این دستگاه به آنها کمک می کند که با کشیدگی آ لت در طول مدت زمان خاص و معین سختی خود را بدست آورد و بافت اسفنجی آ لت توانایی خود را در افزایش مقدار حجم خون در حاین نام مجاز نمی باشد . نعوظ را افزایش می دهد و باعث افزایش قطر و اندازه آل ت تناسلی می شود . این محصول همچنین باعث رشد طول آ لت میباشد و در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول به دلیل روش خاص و کششی باعث رشد طولی آ لت شما بصورت همیشگی خواهد شد. (دارای چندین جایزه بین المللی).

دستگاه کشنده عـضو تناسلی Medical Extender وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید . این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آ لت (کلاهک آ لت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.

قیمت :150000 تومان

این دستگاه بر اساس روش کشش به بدن کمک میکند تا بتواند بصورت طبیعی سایز آ لت تناسلی را افزایش دهد . (این دستگاه همه سیستمهای موجود در عضو تناسلی را تقویت کرده از جمله : سیستم عصبی ، ماهیچه اسفنجی و…). به وسیله ی استفاده از این دستگاه و یکسری درمانهای تکمیلی توسط پزشک، قادر به بهبود مکانیزم نعـوظ و انزال خود خواهند بود. (این درمانها پس از خرید محصول توسط پشتیبان سایت برای شما توضیح داده خواهد شد)


دستگاه اکستندر مگنت دار  افزایش طول و قطر آ.ل.ت و درمان زودانز الی (لارجر باکس ویژه)      دستگاه اکستندر مگنت دار  افزایش طول و قطر آ.ل.ت و درمان زودانز الی (لارجر باکس ویژه)

در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست ، افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود. البته از قـدیـم از این روش استفاده می شد. مثلا” زنان بیرمانی برای درازکردن گردن خود از این متد استفاده می کردند در جوامع و فرهنگهای قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندامهــای گوناگون بدن استفاده میشود. مثلا” زنان قبیله ی پادوانگ (padouang) در برمـه که به زنان زرافـه ای معــروف شده اند با استفـــاده ازروش کشش، گـردن خود را دراز می کنند یا قـبایلی در آفریقا وآمازون با استفاده از هـمین روش لبها وگوشهای خود را بزرگ می کنند.آنها برای این کار وزنه هایی را به قسمتهای مورد نظر بدن خود آویزان می کنند.

قیمت :150000 تومان

گواهی نامه عدم عوارض:

ا ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،





برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۵:۱۱ توسط:سمیان موضوع: نظرات (0)